2013. augusztus 2., péntek

Part Two

Héviz II

Nahszóval:
Az indulás az egész jólment..a tervezettnél csak 1-2 órát csúsztunk :D
De azért reggel tízre márt lent voltunk..
Azonban: portás sehol..ajtókban a kulcs..mivel az egész egy nagy apartmanház volt.
A többi nyaraló jön..telefonszám sehol..így mindenki csak bambul.
Végül harmadik nyaraló is befut..nála van a szám..fel is hívjuk gyorsan már.
Portás mondja: Atyaég..és sietve jön hozzánk..szobát osztani és pénzt elvenni mindjárt.
Visszaolvasva ennek van ritmusa..abbahagyjam,vagy folytassam..kitudja?

A szobákat leosztották..minket tetőtéri lakás várt.
Szép nagy meg minden..csak az ágyakkal nincs minden rendben.
Egy francia..aztmég megérjük..+ 2 kanapé ezt nemértjük..
Igen,kinyitós..talán egy fél embernek még elég..a másik meg
Anyumék szobájába tengeti az életét.

Anyumék nemszeretnék,hogy náluk aludjunk
Rohanvást pótágyasért folyamodunk
Sorsolás az ágyakkal..én kapom a rosszat..
a pótágy kemény..jahmeg este be is szakad alattam..

Nem vagyok egy súlyos..ezt mindenki tudhatja..
Inkább alszom a földön..úgy Japános módra..
A föld kemény..hiába van matrac
Egy elgyötört éjszakát töltök emiatt

Tudom,bénán verselek,,nem annak szántam.. a szavak jöttek így..én csak leirkáltam.
Abba kéne hagyni..talán megértitek..
Kezd agyamra menni a sok hülyeség.amit leírni kezdek
Búcsúzom tehát..szokásosan.. Byebyelegyetekjók..viszlátholnap sziasztok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése