2013. augusztus 16., péntek

Hm..

Írjunk!

 A héten volt szerencsém találkozni egyik kedves ismerősömmel aki diákmunkából az utcánkban foglalatoskodott..tehát volt örömködés bőven :D
Voltam dolgozni is még szerdán..és most pénteken is :)
Cont lázasan szerveztem..és holnap reggel pontban 7kor találkozom egy barátnőmmel,akivel elindulunk egy harmadikért,akivel felszállunk egy negyedikhez :D 
Azt hiszem,jó lesz :D Vettem kellékeknek fini nyalókákat is :D 

Ezenkívül ma voltam a természettudományi múzeumba..sajnos csak követ venni..de az úton volt egy pár emlékezetes dolog . 
Például a lelkes fiatal amatőr keresztény író,akitől verset kaptunk :D Hát..mit is mondjak..még senki nem írta meg ilyen áhítattal azt,hogy khm..szóval azt xD
Vagy a biciklilakattal átkötött fiatalembert aki a kínai piacra ment :D 

Ezek előtt akihez átmentem,hogy onnan megyünk,ott sikeresen sikerült szülői megbízásra felébreszteni a kisebbik tesókát,akit nagyon imádok :D Szegényke enyhe félkómában szenvedett és összevissza beszélt,de halálaranyos volt :D Igen egy fiúról van szó..akit barátként tisztelhetek :D 

Ma örömmel konstatáltam,hogy még élnek az emberek..és attól,hogy nyár van..nem haltak ki :D (Gondoltátok volna? :D)
Ezenkívül én szeretek itt élni,mert egy csomó embert ismerek :D    

Hát...tudom fura..semminek semmi értelme..de jelenleg boldog vagyok..és ebben a formában osztatom meg veletek.
Remélem nektek is jó hétvégétek lesz :D 

Bye :D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése