2013. augusztus 8., csütörtök

Part 4

Hévíz

Másnap újra Sztúpa,de most a tesókával...
Sikeresen szerezve lett ottan egy szép nyaklánc és egy kis szerencsehozó pénzérme :)
Majd lementünk egy Buddhista Szentélyhez...
Ami egy nagyon különleges hely...
Olyan kis párnácskák,furcsa dob..ugye a szobor..
A hangulata a békéhez hasonló..
Ha tehetitek Ti is menjetek el egyszer oda :D  Zalaszántón van :D

Ugye esti fürdés meg séta...A rózsafagyi elengedhetetlen :D Minden éjszaka :D
Az utcákon hegedűs,húzza a nótáját,Rózsafagyit evvén látjuk a vonóját.

Másnap valami fürdő..valami Zala...nemtudomhol,de az még egész jó volt :D Ittunk jegeskávét :D
Aztán szombaton Kehidakustány..ahol megkínozták az ízlelőbimbóimat..értem én,hogy lehethogynem szakács...de azért sűltkruplit tudjon már sütni!!
Gyümisaliban a  gyüminek nem minimum 2 naposnak kell lennie..és a tarhonya nem ízetlen vacak...
A strand nagy..sokmedencés..az még jó is volt..nahmeg sodrófolyosó :D Csak bent a nagy hangzavar miatt könnyen jött a fejfájás. Azért ott is volt jó dolog..pl.az Ice 'n go :D
Este Balatongyörök :D Megnéztük a Balcsit....konstatáltuk,hogy van benne víz..aztán mentünk fagyizni :D
Sét a a parton...meglepi tűzijáték,közben pisztáciafagyi :D Királysáág :D 

Vasárnap

Pakolás,indulásra készen..merthogy nem hétfőn akartunk hazajönni a nagy melegben,hanem még akkor este :)
Budo Zala harcművészeti fesztivál...
Aikidósok a Sensei parancsára gurultak :D És a többiek is jók voltak :)

Indulás után még séta a városba..ugye fürdés a hotelnél....Tó körbesétálás...Este pedig egy búcsúvacsi :D
Apumnak köszönhetően,nahmeg az ételnek rájöttem,hogy én szeretem a lazacot :D Hurrá :D
Én egy fini pizzát ettem :D 
Nah ennyi lett volna a beszámolóm :D Huhúú..az eddigi leghosszabb posztom :D 

Bye :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése