2013. augusztus 9., péntek

Kérdés

Ébredés

Ma megint a rosszul megválaszolt kérdés gyötört ébredés közben.Tehát viszonylag gyorsan felkeltem...
Hogy lehet elfelejteni valamit?  Tudom,könnyen,csak nem gondolsz rá. Én tényleg próbálok nem gondolni rá.
De a felejtés nem jön,mert ez az emlék váratlanul előkúszik a fejemből..és nem hagyja magát elfelejtetni.

Tudjátok mit? Többet nem is beszélek róla..hátha így elfelejtődik.

Inkább írok valami boldog dologról...azt jobb olvasni és írni is,mint ezt.

Szivárvány,méhecske,napfény,víz,színes virág,házi sajt,hógömb.

Imádom a hógömböket,említettem már? :D
Annyira aranyosak,ha felrázod őket...akkor esik a hó :D
A legjobban a delfineseket szeretem,mert azok nagyon szépek :D
Egy delfin úszik a vízben egy csöpp korall mentén és közbe színes villanások úsznak a tengerben :D

Áá..meseszép :D Van is egy pár hógömböcském D Nem is gondoltátok volna,igaz? :D
A legjobban apum által  hozottat szeretem egy seaworldből. meg egy másikat ami szintén delfines és ilyen kincses,kalózos :D :D

Van macis is,meg van hóemberes,van még egy épületes és persze 3 delfines. :D

Nahjó,ennyi jókedvre derítő szövegelés elég lesz...

Bye

U.I: *5éves színt kikapcsolás*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése