2013. augusztus 26., hétfő

Dátumozok 2

Tovább :D

Kedd: Aug.20..azt hiszem,erről a napról már írtam :D
Szerda: ugye előző nap szintén szétzúztam a köveken a lában ^^ úgyhogy pihi :D
Csütörtök: Munka..
Péntek: Nana :D

Nanuval,akivel a conon is voltam,erőteljes késztetést éreztünk afelé,hogy újra cosplayben parádézzunk a következő ilyen alkalommal.
Nanu egy szolid punk lolita ruhát szeretne..én egy tündérkéset..ez az "A" tev..a "B" meg egy loli :D
Emlékeim szerint már írtam a lolikról..vagy csak akartam? Nah majd megnézem :)
Szóval: Nanuval be Pestre..kb egy óra keresgélés után csalódottan feladtuk..és inkább ettünk egy kis sült krumplit,hogy megújult erővel vághassunk neki a keresgélésnek.
Nem hiába,mert sikerült is találni egy felsőt..és egy szoknyát..
Igaz mind a kettő piros kockás..de  a felső az suliba lesz neki :D
Ezek után mivel kissé sokáig nézelődtünk hazafelé vettük az irányt...

Aztán a hévről leszállva hazakísértem..és mivel fájt a cipőmben a lába ezért levettem útközben...
Hm..újra szétzúztam a lábam..ezaz..
(Hát..mostmár tényleg úgy tűnhet,hogy mazochista vagyok..de higgyétek el nem,csak szeretek cipő nélkül mászkálni és ez az eredménye ennek. Tudom hülye vagyok..nemgáz xD )

Ezután gyors telefon szülőknek,mert a lában egy pöppet fájt.Szerencsére apum közel dolgozik Nanuékhoz,így haza tudott vinni :D

Konklúzió: Ezen a napon egy kicsit jobban megismertem Nanut,és király hintájuk van :D

Ennyi voltam mára..Bye :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése