2013. augusztus 7., szerda

Part 3

Hévíz

Nahszóval..mosthogy a virágaim kaptak inni,itt az ideje emlékezni.
Ezt a posztot NEM akarom ritmusosra írni,de valahogy a kezem abban akar lenni
ÁÁÁ....

Hétfőn ugye megérkeztünk,egy várost felfedeztünk
Pékséget,kajáldát,és strandod megleltünk.
Finom szilvás sütit vettünk..ebédre a Gyöngyvirágban ettünk.
Az étele sok és saláta..meg egy falatnyi kompót tálalva
Nem vagyok egy salátás,de nem voltam éhes..így menüben végül mégiscsak ez lett.

Hát..többször nem ettünk ott,annyira nem volt jó. :D

Kedd
A közelben egy Sztupa van,olyan Buddhista
Lépcsős,fehér,teraszos templomka
Épp oda értünk,mikor telefon....

A tesóm nem jött velünk,mert nem szeret semmit,ami valamilyen valláshoz(?) kötődik.
 (Nem vagyok Buddhista...de azért szerintem egy különleges hely.. Nah mind1)
Szóval,ő addig biciklivel felfedezte a környéket..és elütött két svájci motorost...
Senkinek semmi baja..de ezzel el is ment az egész nap.

Este még átnéztünk a közeli hotel medencéibe..ahova csak egyféleképpen mentünk eddig..és meg meg akartam nézni a másik irányba is,hogy rövidebb-e úgy..A többiek visszakísérték apumat,aki koncertre ment.
Szóval egyedül vágtam neki egy idegen városnak a 0 tájékozódási képességemmel..
Igen,eltévedtem..de láttam mókust :D Végűl..egy idő után azért hazataláltam..némi segítséggel :D

Hát..ma nem tudok ennél jobbat írni..talán holnap :D A nagy melegre való tekintettel,nézetek el a poszt csekély színvonalát :D

Nah bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése