2013. augusztus 12., hétfő

Élet

Ja igen..

Amúgy zajlik itt az élet...
Voltam Velencei-tó kőrbe csónakázáson rokonokkal..ettem akkor rántott sajtot :D
Volt nálam Ágota..az is jó volt :D
Találkoztam a kőrmágus team jeles tagjaival...
Voltam anyum keresztanyujánál..aztán voltam standon..meg pizzázni..
Hát kb.ennyi :D
Szóval az élet nem állt meg :D Még mindig nyár van :D
És erőteljes készülés van az Animeconra :D Huhu..be fogok öltözni :D Vagyis be fogunk öltözni..akikkel megyek..úgy látszik :D
Mindezek mellett pedig filmezés..készülődés a következő hetek programjaira amik:
- Nyelvtanár : Igen..nyelvet kell tanulni,mert szeretem..és zavar,hogy nem tudok rajta megszólalni...ezen változtatni kell
-Con : Ruhapróbát kell majd tartani :D Meg valami cipőt kell hozzá nézni :D
-Aug.20 : Búcsúúúúúúú :D Törökméz,kakasos nyalóka :D Jahmeg kéne szerezni ország kenyeret is :D
-Nem elbizonytalanodni a szalagavató ruhát illetően : Nagyon fontos!! Nem szabad !! :D

Hát..kb ennyi :D Legyetek jók :D

bye



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése