2013. június 27., csütörtök

Napok

A hét

Hétfő: igazából fogalmam sincs mit csináltam..az gáz?
Kedd: Fogszabályozás
Az kell róla tudni,hogy a fogszabályzó felrakás alapjáraton nemfáj..de amit művel a fogszabályzó,nah az fáj!
Nekem még múlthét csütörtökön raktak fel alulra állandó fogszabot..és ekkor mentünk vissza..még érzékeny fogakkal..hát..itt tapasztaltam meg a "szédelegsz a fájdalomtól" érzést......csak anynit róla,hogy fájdalmas..De utána legalább elmúlt..és nem fáj napokon át..csak a két gyűrű...ami feltöri a mindenem...nemkelllemes...
Nahde ennyi épp elég az önfájdalom átadásból :)
Szerda:Lázas nyelvsuli keresgélés,beleéléshogy megyek Új-Zélandra..(am.tudtátok,hogy ott milyen olcsó a valuta? :O ) Végül katedra :D
Csütörtök: Beiratkozás a katedrába,fél csupor méz megevése,filmezés,sorozatnézés,és kreatívkodááás :D

Süthető gyurma!

Meg lettem ihletődve egy unokatesó által,tehát süthető gyurmaa :D Jól el lehet babrálni vele,az nemvitás..és szép dolgokat lehet vele kreálni,ha az ember ért hozzá :D Én momentán egy órát próbáltam csinálni több,kevesebb sikerrel,nahde nembaj :D Uncsinak lesz,tehát remélem értékeli azért a szándékot xd

Ha tehetitek ti is próbáljátok ki,mert unalmas óráitokban egy kis kreativitás sosem árt..és ezzel el is repültek a semmitöltésessel kitöltött percek :) Vagy ha költéskímélőbbre vágytok,akkor hajrá,írjatok! Hogy miről?
Hát akármiről! Akár a kerti fáról,akár egy szarvas üldözéséről,akár egy hal életéről..tehát bármiről! Írni jó!

Ha meg nem vagytok azok az írós fajták,akkor irány olvasni! Hidd el nem ciki! Egyet tudok egyenlőre ajánlani: Lányoknak Szent Johanna Gimi!
Fiuknak meg trónok harca (de csitt..szigorúan 14 (16 inkább)felett! )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése