2013. június 13., csütörtök

Elmúlt napok

Ahol voltam

Kedden dolgoztam...szerdán Duna-part,csütörtök színjátszós kirándulás..pénteken barátok....kell ennél több? :D
A munkát nem kommentálom..az van és kész.

Duna-part: Az egész egy fagyizással kezdődött majd az eltűnteket kerestük,akik lementek a tóhoz ( ? ) aztán a búbos vöcskök csipogását hallgattuk,miközben én a vízisiklóktól riadoztam..(de komolyan,tudjátok milyen félelmetesek? elúszott elöttünk egy óriási is..majdnem baziliszkusz méretű!!!!! )  Am. jó volt így kimenni a barátokkal...főleg egy dühítő nap után...igen,az élet... Innen üzenem neki,hogy köszi...
Pedig ez a nap még jól is indult,mert találkoztam egy jó baráttal,miközben suliba mentem :D

Szépművészeti Múzeum :D
Ma az a sokkhatás ért,hogy a jelenlegi könyvem fél szereplőgárdája kihalt!! (Trónok harca..3 évad évadzáró körül) Pedig tényleg kedvencek voltak :( Aztán letelt a délelőtt..sütievés,olvasás,beszélgetés...
Majd a múzeum :D Nekem tetszett,mert képkeresés,riport,tudósítás,küzdelem közvetítés,divatgála műsorozás..mindez festmények alapján! :D Szerintem egy jó élmény volt mindannyiunk számára :)
Előtte a a Városligeti tó gátján ( ? ) való átmászkálás,séta,fagyi..majd a program után süti..és lufi vevés :D
Királyság volt,fél nyolckor értem haza..csak nagyon elfáradtam..

Holnap:
Utolsó tanítási naaap!!! :DD
Barátokkal egy laza szerepjáték,reméljük :D Az egyik tag tartozik nekem egy énekkel,remélem rááll,hogy énekeljen :D Olyan hangja van..hogy csak húúúúú.... egyszerűen baromi jó!!  Muszáj énekelnie!

További szép napot nektek..remélem élvezitek a nyári időt..sziasztok :)

Ui.: Nahjó..nem volt baziliszkusz méretű a sikló..csak majdnem :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése