2014. március 5., szerda

Egy kis pihenés :)

Pihenés..Pihenés..Pihenés

Az élet egy nagy rohanás..volt a számomra. Több héten keresztül halmoztam egymásra a programokat,amíg azok végül betemettek.Nem mondom,lételememmé vált,hogy csináljak valamit,akár minden nap :) Mindenfelé rohangálni,örülni,aztán pedig beledőlni a jó puha ágyba és aludni,majd felkelni és folytatni :)

Ámde..ez kezdett sok lenni..és így az utolsó napok felé már amikor itthon voltam,csak aludtam. és aludtam..felkeltem és fáradt voltam,tehát megint aludtam.

Aztán megjött a vérvétel eredménye(Igen ott is voltam xD ) Vérszegénység-emiatt se mozogni,olvasni,tanulni nem igazán tudok. Hm..3 hónap alatt rendbe jön a dolgok..igen..csak 2 hónap az érettségiig ^^ 
Nahde..és utána jött egy megfázás/influenza/vírus és ezek kombinációi és végleg ledöntött.
A doktornő 2 napra kiírt.. két nap már lejárt..én meg még mindig küszködök.

Nahde,hogy pozitív is legyen: 
Tanácsot is kaptam: Ne hajszoljam túl magam..sétáljak..és zenére ágybanfekvős szemlecsukós pihizést kaptam végzendő dolognak. Ami jól bevált :)
Most már kezdek életre kelni..és még blogot is írtam :D 

Hát,azért most már megpróbálok egy kis boldogságot is árasztani,ha még jobban rendbe jövök^^
Tehár semmi csüggedés..hamarosan visszatérek :D 
/a mai negatív hangvételért meg bocsi/

Sziasztok :)

/U.I: Nézzetek Hollywood Hírügynökséget :D Addig Ő egy kicsit feldobja a napotok :D ) /youtube..keress rá..megéri :) ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése