2013. október 18., péntek

Jövő

Felismerés

A napokban tudatosult bennem,hogy én tényleg elmegyek ebből a suliból ahol vagyok. Hátrahagyva a barátokat,ismerősötök, és az ismerős folyosókat.Már most tudom,hogy nagyon fognak hiányozni.
Jelenleg még csak a továbbmenet biztos a bizonytalan jövő felé.
Sajnos már most tudom,hogy néhányukkal nem tudok majd találkozni,akárhova is sodorjon a jövő.

Már most elszorul a szívem,ha arra gondolok,hogy egyik napról a másikról el fognak tűnni azok az emberek,akikkel most még beszélek,nevetek és átvészelem a napokat.Nagyon fáj,de tényleg kezdem megérteni,hogy ez a vége. Mindannak ami ideköt lassan a végét járja.Az óra ketyeg,az idő nem áll meg..és a vészes dátum rohamosan közeledik.

Most még szinte felfoghatatlan az a fehér ruhás hölgy,ki majd táncolni fog. Pedig nemsokára én leszek az.
Még bizonytalan az a tételek felett görnyedő lány,ki szintén én leszek.

De mint mondtam,az óra ketyeg..és én egyre jobban értékelem a körülöttem lévők társaságát. Márt most sírok,hogy egyszer eltűnnek.
Vagyis mégsem...csak nélkülem folytatják az útjukat,és én nem lehetek részese további mindennapjaiknak.


Kérlek ne értsetek félre..én izgatott vagyok a jövő felé..de egyben szomorú is,hogy itt hagyom ezeket a csodálatos embereket,kiket barátaimnak nevezhetek.

Köszönöm a figyelmet :) További szép hétvégét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése