2013. október 17., csütörtök

Boldogság 2

Kutatók éjszakája

Egyszer régen úgy szeptember vége felé,én mint kémia szakkörös (hihi) Budapestet bejárva igyekeztem többedmagammal a kémia rejtélyeit felfedezni :) (Fordítás: Egy pöppet eltévedtünk,késtünk,ott ragadtunk,programra nem mentünk :D )  Az első helyszínre kalandosan meg is érkeztünk :) (Fordítás: Rossz felé menő villamosra szálltunk,+előtte hévet késtünk xD )Majd kémikusok kertjét csináltunk,balesetest játszottunk,laborban körbeszaladgáltunk.
Ami a  lényeg: Ott találkoztam egy emberrel aki kedvességet árasztott,segítőkész volt..és tényleg örült,annak,hogy ő segíthet a kísérletekben :D Nagyon kedves volt,és a színtiszta öröm és szeretet áradt belőle :) Egy csepp kedvesség a Földön :) Annyira pozitív volt. :D

Ami a lényeg: Legyetek Ti is "Egy csepp kedvesség a Földön " és ezzel mások napját és a tiéteket is sokkal szebbé tehetitek :D

Én is alkalmazom ezt az elméletet,és az emberek néha tényleg örülnek egy kis segítségnek :D

Sziasztok :D

U.I: A végén megkérdeztem,hogy megölelhetem-e,és nagyon örült ^^ :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése