2013. július 29., hétfő

Hét

Hévíz

Tudom,előző héten nem vittem túlzásba a blogolást....ennek számos oka van..
1, Nyaraltaaamm :D
2,Nyaraltaam :D
3,Inkább eszek fagyit :D

 Viszont az előző héttől eltérően hagytam nektek két bejegyzést is :D Csakhogyneunatkozzatok :D

Hát..nekem ez a nyaralás nagyon tetszett..ettem rózsa fagyit..aminek tényleg rózsa! íze volt..uuu..olyan finom volt :D
Voltam egy csomó helyen..de ezekről később :)

Végül de nem utolsó sorban..a víznek tojás íze volt...
Bizony: Tojásíze volt..pontosan olyan íze volt,mint a tükörtojás fehér részének..igen..kipróbáltam..

A meleg nem hátráltatott..a fürdők vártak...és a rózsás fagyi is isteni volt :D Jahmeg olyan pisztácia fagyit ettem...uu..tényleg pisztácia íze volt.. :D

Nahde elöljáróban ennyit..további szép napot :D És ha minden igaz..most jön egy kis hidegebb levegő,szóval kitartás:D Mindenki legyen boldoog :D  Bye




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése