2014. január 18., szombat

Helyzetjelentés

Dátumozok :)

Szia Kedves Olvasó,még jelentem,nem tűntem el..itt vagyok..élek..bár néha számomra nem úgy tűnik,de minden jel erre utal. :)

Oo..volt egy téli szünet..meg egy szilveszter utáni hét..és egy kisérettségi. :)
A lényeg annyi,hogy egy pöppet lusta voltám..és emellé találtam magamnak jobb elfoglaltságot.is..tehát nem sikerült valami fényesen.. Hát..azért az 1 nap tanulással megcsinált töri 93 %-os kisérettségi meglepő..de rohadtjó!!!!!!(Ha szabad ezt a szót itt a blogon használnom.)
Szilveszterre egy nagyonszép 38 fokos lázacska.. Tehát jól kezdődött.:)
 Szóval megragadnám az alkámat,ahhoz,hogy: Boldog Új Évet Mindenkinek! 

Hát..igen,szóval..már a Kisérettségin is túl vagyok..(nagyjából)..tehát happység van..és nincs szomorkodás a jegyek miatt,mert nem annyira számítanak :)

Hát mit is mondjak még nektek?
Van egy pár ötletem amit ki kell még fejtenem...jahj meg még a pályaválasztásról is lehet,hogy írok egy pár sort,csak most a billentyűzet nem engedelmeskedik..nah majd talán holnap :)

Addig is Jó Éjt és Álmodásban Gazdag Éjszakát :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése